420x170_ARU_ADD

Проєкт «Ліки утилізуй - планету рятуй» мережі «Аптека Доброго Дня» та виробника ліків «Farmak» став кращою соціальною ініціативою на маркетинг конкурсі «X-Ray».

Конкурс провело видання «MMR». Переможців визначали читачі шляхом голосування та експертне журі. Серед номінантів були проєкти «Гай дитячих снів» («1+1 media»), «Нам тут жити» («Київстар»), «Україна. Разом» («SOCAR») та ін.

Нагородження пройшло у межах маркетинг-марафону «Брендинг надможливостей» в «Unit City». У заході взяв участь СМО мережі «Аптека Доброго Дня» Ігор Алгінін.

«Ініціатива «Ліки утилізуй - планету рятуй» відповідає глобальним цілям ООН зі сталого розвитку. Завдяки її реалізації ми впроваджуємо культуру поводження з протермінованими медикаментами, закликаємо дбати про своє здоров’я та не шкодити довкіллю. Працюємо далі з любов’ю до своєї справи та турботою про клієнта», - зазначив маркетинг-директор.

Нагадаємо, що проєкт з утилізації протермінованих та непотрібних лікарських засобів стартував у листопаді 2023 року. Урни для збору медикаментів від населення встановили у 30 аптеках мережі Києва, і вже за перші три місяці вдалося зібрати понад 10 тис. л ліків.

У майбутньому компанії планують масштабувати ініціативу та залучати до неї партнерів в інших регіонах України.