1300x500_TimesSquare_ADD1

Мережа «Аптека Доброго Дня» випустила рекламу на Мангеттені, у центрі Нью-Йорку (США).
Як повідомив СМО мережі Ігор Алгінін, відео вийшло на Таймс-сквер.

«Це не просто реклама. Таким чином ми вирішили прокомунікувати з українцями, які живуть у США. Неважливо, де ми, адже все одно разом, бо серцем вдома», - прокоментував Ігор Алгінін.

Зазначимо, що, придбавши косметику низки європейських брендів в «Аптека Доброго Дня», можна допомогти дітям з хворим серцем. Мережа перераховує 2 грн з кожної проданої одиниці Міжнародному благодійному фонду «Дитяче серце», а вони - Центру дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України, де дітям ставлять серцеві імпланти.