АДД_допомогає_дитячому_кардіоцентру_1024x276

Компанія «Аптека Доброго Дня» продовжує благодійну акцію «Сильні серця» та передала кошти на два серцеві імпланти Центру дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України.

Від березня мережа перераховує 2 грн з кожної проданої одиниці низки косметичних брендів благодійному фонду «Дитяче серце», а вони – лікарні.

Імпланти необхідні дітям з дефектом міжпередсердної перетинки, які повільно набирають вагу та схильні до частих бронхолегеневих захворювань. Оклюдер ставлять без розрізу, через вену на нозі. У такому випадку дитина не має больових відчуттів, коли прокидається, а також не потребує реабілітаційного періоду – на наступний день після операції вона може поїхати з батьками додому. А ще діти можуть не переживати, що в них лишиться шрам.

Днями операції зробили двом дівчатам 9 та 14 років з Київської та Чернігівської областей. Їх привітали з випискою генеральний директор групи компаній «Аптека Доброго Дня» Оксана Кириченко та маркетинг-директор мережі Ігор Алгінін.

«Лікарі Центру дитячої кардіології та кардіохірургії обстежують дітей з деокупованих територій, діагностують хвороби на ранніх термінах і допомагають врятувати життя. Наша компанія вдячна кожному, хто займається такою важливою справою, і нашим клієнтам, завдяки яким ми змогли зробити дитячі серця здоровими та щасливими», - зазначила Оксана Кириченко.

Нагадаємо, що благодійна акція «Сильні серця» триватиме до 31 серпня. Збір відбувається від продажу косметики таких брендів: «Beter», «Original Botanic», «Numee», «Sans Soucis», «DR Scheller», «Biovegane», «Evoluderm», «NATURTINT», «ELIFEXIR», «Babaria», «Agrado», «Corine de Farme», «KIN», «Lactovit», «Denenes», «Anian», «BIOVENE», «CONSCIOUS».