Налаштування
Шрифт:
  • А
  • А
  • А
Колір:
  • Ц
  • Ц
  • Ц
  • Ц
  • Ц
Фото
  • ЧБ
  • Колір
  • Вимк.
Повна версія

Корисні статті

Читайте також:
  1. «Аптека Доброго Дня» дарує добре Різдво

    «Аптека Доброго Дня» дарує добре Різдво

    Мережа «Аптека Доброго Дня» разом із Сантою привітала з Різдвом пацієнтів Центру дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України.

    Від березня компанія перераховує 2 грн з кожної проданої одиниці низки косметичних брендів на оклюдери для маленьких пацієнтів центру  з дефектом міжпередсердної перетинки. Серцеві імпланти завдяки ініціативи отримали вже шестеро дітей з Київської, Чернігівської областей, Одещини та Донбасу.

    На Різдво «Аптека Доброго Дня» запросила в лікарню Санту та ельфів, щоб подарувати свято та іграшки дітям, які зараз проходять там лікування.  

    «Різдво - особливе тепле родинне свято, яке нагадує про найважливіші цінності. Вже десятий місяць ми співпрацюємо з Центром кардіології, і за цей час стали справжніми друзями. Там працюють дивовожні лікарі, які рятують дитячі життя», - зазначив СМО мережі Ігор Алгінін.

    Також в різдвяний тиждень, з 23 по 27 грудня, в «Аптека Доброго Дня» на вул. Саксаганського, 147/5 працювала перша Добра Резиденція

    Читати статтю
  2. Киян запрошують у першу Добру Резиденцію Санти

    Киян запрошують у першу Добру Резиденцію Санти

    Першу у Києві Добру Резиденцію Санти відкрили в історичній будівлі на вул. Саксаганського, 147/5.

    Додала новорічного настрою місту «Аптека Доброго Дня», яка перетворила аптеку на дім головного героя Нового року.

    Киян там зустрічають Санта та ельфи, а ще в Резиденції працює Пошта Добра для листів із добрими побажаннями українцям. Дітям дарують іграшки, форми для печива, сувеніри. Клієнти, які роблять покупку в аптеці, можуть отримати бокси краси та взяти участь у розіграші косметики, результати якого оголосять 31 грудня у соціальних мережах @aptekadobrogodnia.

    Різдвяний настрій, кажуть у мережі, дарує віру у дива, відчуття підтримки та тепло.

    «Аптека Доброго Дня» - компанія про турботу, здоров’я та родинні цінності. Ми хочемо, щоб якомога більше людей відчули цей особливий дух Різдва, де є місце казці, подарункам, новорічним прикрасам, щасливим посмішкам, яскравим вогням, які огортають теплом та радістю напередодні Нового року», - розповідає СMO мережі Ігор

    Читати статтю
  3. «Аптека Доброго Дня» отримала відзнаку «Знак Довіри»

    «Аптека Доброго Дня» отримала відзнаку «Знак Довіри»

    Мережа  «Аптека Доброго Дня» за результатами онлайн-опитування клієнтів отримала відзнаку «Знак Довіри».

    Традиційно, 75% споживачів надають перевагу бізнесам, яким довіряють.

    Виконавчий директор «Аптека Доброго Дня» Оксана Кириченко подякувала клієнтам за те, що обирають мережу. 

    «Довіра до бренду – це вища нагорода, яка ілюструє результати роботи нашої команди за рік. Клієнти мотивують нас покращувати сервіси, створювати комфортні та унікальні Простори здоров’я та краси, де кожен українець відчуває турботу про своє здоров’я», - зазначила Оксана Кириченко.

    Читати статтю
  4. «Аптека Доброго Дня» отримала нагороду «Підприємство року»

    «Аптека Доброго Дня» отримала нагороду «Підприємство року»

    Мережа «Аптека Доброго Дня» отримала нагороду національного значення «Підприємство року 2024».

    Нагорода від спільноти «Ліга Кращих» позиціонує компанію як престижного роботодавця, формує її імідж, фіксує результати плідної праці команди підприємства й мотивує її працювати ще більше та якісніше.

    Виконавчий директор «Аптека Доброго Дня» Оксана Кириченко дякує колективу за професіоналізм та клієнтам за довіру до бренду.

     

    Читати статтю
  5. «Аптека Доброго Дня» та «LOVESPACE» дарують знижку клієнтам

    «Аптека Доброго Дня» та «LOVESPACE» дарують знижку клієнтам

    Мережа «Аптека Доброго Дня» та простір сексуальних знань «LOVESPACE» дарують клієнтам знижку 14%.

    Скористатись пропозицією можна на сайті або у секс-шопі «LOVESPACE». Промокод LOVE14 діє на всі товари, крім подарункових сертифікатів, до 1 січня 2025 року. Знижка не сумується з іншими акціями.

    «Аптека Доброго Дня» - з турботою про найінтимніше!  

    Читати статтю
  6. Мережа «Аптека Доброго Дня» доєдналась до програми «Національний кешбек»

    Мережа «Аптека Доброго Дня» доєдналась до програми «Національний кешбек»

    Клієнти можуть придбати в аптеці ліки та товари українського виробництва й отримати 10% витрачених коштів.

    Стати учасником програми можна через застосунок «Дія». Для цього необхідно зайти у розділ «Сервіси», обрати «Національний кешбек» та банк для відкриття спеціальної картки, куди будуть нараховуватись гроші. Також у «Дія» можна переглянути, скільки коштів було накопичено та витрачено.

    Зазначимо, що «Національний кешбек» - це державна програма підтримки українських виробників, бета-тестування якої стартувало 2 вересня 2024 року.

    Кешбек нараховується на продукцію локальних виробників, що включені у програму.

    Його максимальний розмір на місяць становить 3000 грн. Кошти можна витрачати лише безготівково, з картки, на яку вони зараховані, на оплату комунальних послуг, поповнення мобільного рахунку, придбання поліса автострахування й інші послуги.

    Перевірити, чи є товар у програмі, можна на сайті: https://madeinukraine.gov.ua/#check

    Читати статтю
  7. «Аптека Доброго Дня» пропонує додаткові бонуси та знижки своїм клієнтам

    «Аптека Доброго Дня» пропонує додаткові бонуси та знижки своїм клієнтам

    Мережа «Аптека Доброго Дня» формує екосистему для більшої турботи про клієнта. 

    У компанії розповіли про клієнтські бонуси, крім щомісячної пропозиції «Добрі ціни», яка передбачає знижки до 50% на низку медикаментів та косметики, й інших акцій до свят, як Хелловін, Black Friday чи Різдво. 

    Мова йде про взаємодію з іншими компаніями, чиї додатки встановлені у мільйонів українців. 

    Чи знали ви, що «Аптека Доброго Дня» надає:

    • 15% знижки за 30 накопичених медіаторів в «Uklon».
    • 10% знижки за 500 «обіймашок» в «Укрзалізниця».
    • 15% знижки за 35 бонусів в «YASNOЛОВ».

    У рамках програми «Mastercard Більше» у мережі діє 10% знижки на покупки від 300 грн, 35% - на косметику «Better» та «Corine de Farme», 15% - на «Vichy», «La Roche-Posay» та «Loreal».

    Також до кінця квітня клієнтам «Аптека Доброго Дня» доступна знижка від «SWEET.TV» у розмірі 99% на тариф L та безкоштовний доступ до однієї кінопрем'єри

    Читати статтю
  8. Black Friday цілий місяць: максимальні знижки на аптечну косметику

    Black Friday цілий місяць: максимальні знижки на аптечну косметику

    Мережа «Аптека Доброго Дня» проведе дві хвилі Black Friday та секретний квест з подарунками для своїх клієнтів по країні.

    Як повідомили у компанії, знижки діятимуть весь листопад, а саме:

    30% - з 1.11 по 14.11;

    30% або 1+1=3 - з 15.11 по 1.12.

    «Для наших клієнтів Black Friday - не день, а місяць знижок. Такий досвід для нас - новий, бо минулого року проводили щотижня прозору, білу, сіру та чорну п’ятниці. Цього ж разу гарантуємо місяць знижок, щоб познайомити українців зі світовими косметичними брендами. Товари з органічними складами підійдуть для всієї родини чи стануть корисними подарунками для здоров’я та краси», - повідомив СМО мережі Ігор Алгінін.

    Крім того, 29 листопада в аптеках мережі

    Читати статтю
  9. «Аптека Доброго Дня» та SWEET.TV дарують безкоштовний перегляд кінопрем’єр та місяць телебачення за гривню

    «Аптека Доброго Дня» та SWEET.TV дарують безкоштовний перегляд кінопрем’єр та місяць телебачення за гривню

    Клієнти «Аптека Доброго Дня» можуть отримати промокод на знижку від SWEET.TV у розмірі 99 % на тариф L та безкоштовний доступ до однієї кінопрем'єри.

    Щоб скористатись пропозицією, необхідно: 

    -       перейти за посиланням:
     https://sweet.tv/trigger_redirect?referrer=promo_code&skipPromo=1;

    -       зареєструватися або увійти у свій акаунт SWEET.TV;

    -       ввести промокод APTEKAADD;

    -       сплатити 1 грн та користуватися тарифом L місяць зі знижкою 99% й обрати кінопрем’єру

    Читати статтю
  10. Проєкт «Сильні серця» отримав звання кращої соціальної ініціативи

    Проєкт «Сильні серця» отримав звання кращої соціальної ініціативи

    Проєкт «Сильні серця», створений для допомоги Центру дитячої кардіології та кардіохірургії, переміг на всеукраїнському конкурсі PR-кейсів від видання «Marketing Media Review».

    Нагороду у номінації «Соціальна відповідальність» під час PR-марафону в UNIT.City отримав маркетинг-директор мережі Ігор Алгінін. 

    Мета проєкту - закупити серцеві імпланти (оклюдери) дітям із дефектом міжпередсердної перетинки, які повільно набирають вагу та схильні до частих бронхолегеневих захворювань.

    Від березня компанія перераховує 2 грн з кожної проданої одиниці низки косметичних брендів благодійному фонду «Дитяче серце», а вони - Центру дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України, де маленьким пацієнтам ставлять оклюдери.

    Центр створив програму виїзної консультативної допомоги. Від початку повномасштабної війни бригада обстежила дітей у потерпілих районах Київщини, Чернігівщини, Запоріжжя, Миколаєва, Донеччини, виявила десятки дітей з вродженими вадами серця і серед них

    Читати статтю
Повідомлення
Зворотний дзвінок
Онлайн чат
Як вам зручніше з нами звʹязатися?
Скасувати
Кнопка зв'язку