Проєкт «Сильні серця», створений для допомоги Центру дитячої кардіології та кардіохірургії, переміг на всеукраїнському конкурсі PR-кейсів від видання «Marketing Media Review».

Нагороду у номінації «Соціальна відповідальність» під час PR-марафону в UNIT.City отримав маркетинг-директор мережі Ігор Алгінін. 

Мета проєкту - закупити серцеві імпланти (оклюдери) дітям із дефектом міжпередсердної перетинки, які повільно набирають вагу та схильні до частих бронхолегеневих захворювань.

Від березня компанія перераховує 2 грн з кожної проданої одиниці низки косметичних брендів благодійному фонду «Дитяче серце», а вони - Центру дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України, де маленьким пацієнтам ставлять оклюдери.

Центр створив програму виїзної консультативної допомоги. Від початку повномасштабної війни бригада обстежила дітей у потерпілих районах Київщини, Чернігівщини, Запоріжжя, Миколаєва, Донеччини, виявила десятки дітей з вродженими вадами серця і серед них близько 50 дітей, які завдяки імплантам матимуть здорове серце. Оклюдер коштує близько 4000 доларів, сама ж операція в Центрі проводиться безкоштовно.

«Це наша особлива місія. Імпланти вже отримали дві дівчинки 9 та 14 років із Київської та Чернігівської областей, хлопчик 12 років із Одещини та 10-річна дівчинка з Донбасу. Зараз у черзі на операцію - ще кілька дітей. Кожну дитину ми навідуємо у лікарні та отримуємо емоції, які не можна передати словами. Дякую хірургам кардіоцентру за їх дуже важливу роботу і всім українцям, які об'єднуються заради перемоги щодня», - сказав Ігор Алгінін.

Зазначимо, що також цьогоріч компанія подала на конкурс такі проєкти: «Академія Сталого Здоров’я» на YouTube (формат онлайн-тренувань), Wow-квест для клієнтів, які знайшли 300 подарункових боксів з косметикою, а також ініціативу з показу реклами на Мангеттені, що об’єднала бізнес.