Для поліпшення роботи сайту ми використовуємо файли cookie. Продовжуючи переглядати сайт, ви погоджуєтеся з цим.
«Аптека Доброго Дня» перемогла у конкурсі PR-кейсів
Опубліковано: Листопад 09, 2023
Категорії: Новини

Мережа «Аптека Доброго Дня» перемогла у національному конкурсі PR-кейсів «Marketing Media Review».
Проєкт «Академія Сталого Здоров’я» здобув нагороду «Реноватори комунікацій» у номінації «PR-кампанія задля перемоги».
Академія - це безкоштовний освітній онлайн-простір, покликаний дбати про фізичне та ментальне здоров’я українців. Спікерами вже стали психолог, дієтолог, педіатр, сексолог.
«Вдячні організаторам за такі важливі соціальні ініціативи. Наша мета - навчити ще більше українців дбати про cебе до відвідування лікаря. Аптеки мають стати просторами здоров’я, де клієнт відчуває, що про нього піклуються», - зазначив СМО компанії Ігор Алгінін.
Лекції доступні на «YouTube»:https://www.youtube.com/@aptekadobrogodnia
Відео виходять щомісяця.

Автор: Громадська Яна
Оновлено: 12.12.2024
Перевірено