Для поліпшення роботи сайту ми використовуємо файли cookie. Продовжуючи переглядати сайт, ви погоджуєтеся з цим.
Як зробити замовлення?
Для початку необхідно вибрати товар, для цього:
- Виберіть категорію (Лікарські засоби, Аптечна Косметика, Дитячі Товари, Вітаміни та Дієтичні добавки тощо), у вибраній категорії виберіть підкатегорію та необхідний Вам товар.
- Напишіть назву товару у рядку пошуку. У міру написання Пошук видаватиме можливі варіанти.
Виберіть препарат.
У вибраному товарі буде 2 варіанти:
1. Замовлення в один клік- вибравши цей пункт, необхідно буде ввести номер телефону, місто і натиснути “Замовити в 1 клік”. Після цього замовлення буде оформлено і через деякий час з Вами зв'яжеться оператор для уточнення умов замовлення.
2. Додати в кошик- після того, як Ви вибрали цей варіант, маркетплейс запропонує продовжити покупки або оформити замовлення. У разі оформлення замовлення потрібно вибрати умови отримання замовлення (самовивіз, доставка кур'єром (у містах, де є така можливість), доставка Новою Поштою або Укрпоштою), вибрати спосіб оплати та заповнити контактну інформацію: телефон, ім’я, прізвище, е-mail та адреса. Після натискання "Оформити замовлення" Ви отримаєте е-mail з описом замовлення та смс (у разі Самовивозу з аптеки) або дзвінок оператора для підтвердження замовлення (у разі кур'єрської та міжміської доставки).
Також є можливість оформити замовлення:
- Зателефонувавши безкоштовно за номером цілодобової Гарячої Лінії 0-800-50-129, або замовивши зворотний дзвінок. Замовлення можна оформити за допомогою оператора. Крім цього можна уточнити аналоги, дізнатися про поточні акції, уточнити телефони, маршрути та адреси аптек.
- Замовити через Viber.
Коли можна забирати замовлення на умовах самовивозу з аптеки?
Після отримання смс - підтвердження з номером замовлення, Ви можете приходити в аптеку, в якій було оформлено замовлення. Якщо ж Ви прийшли в аптеку і замовлення не було підготоване, або не було зібране - прохання повідомити нам про це за телефоном 0 (800) 500-129, (044) 538-07-37