Налаштування
Шрифт:
  • А
  • А
  • А
Колір:
  • Ц
  • Ц
  • Ц
  • Ц
  • Ц
Фото
  • ЧБ
  • Колір
  • Вимк.
Повна версія

Поширені запитання

1) ЯК ДОДАТИ КАРТУ КЛІЄНТА?

  • Увійдіть до особистого кабінету. Для цього необхідно зареєструватися, ввести логін/пароль, або використовувати Фейсбук або Google-аккаунт для входу.

  • Після цього необхідно увійти в “Мій кабінет” та заповнити дані про себе (ім'я, прізвище, місто, адресу тощо)

  • Потім потрібно перейти до закладки “Програма Лояльності” , де автоматично підтягнеться карта за вашім номером.

2) ЯК ЗРОБИТИ ЗАМОВЛЕННЯ:

- Для початку необхідно вибрати товар, для цього:

  • Варіант 1: Виберіть категорію (Медикаменти, Аптечна Косметика, Дитячі Товари, Вітаміни та БАДи тощо), у вибраній категорії виберіть підкатегорію та необхідний Вам товар.
  • Варіант 2: Напишіть назву товару у рядку пошуку. У міру написання Пошук видаватиме можливі варіанти.
  • Виберіть препарат.
- У вибраному товарі буде 2 варіанти:
  1. Замовлення в один клік - вибравши цей пункт, необхідно буде ввести номер телефону і натиснути “Замовити в 1 клік”. Після цього замовлення буде оформлено і через деякий час зв'яжеться з Вами оператор для уточнення умов замовлення.
  2. Додати в кошик - після того, як Ви вибрали цей варіант, система запропонує продовжити покупки або оформити замовлення. У разі оформлення замовлення потрібно ввести: Місто, Телефон, ПІБ, Емейл та Адреса та вибрати умови отримання замовлення (самовивіз, доставка кур'єром (у містах, де є така можливість), доставка Новою Поштою або Укрпоштою) та вибрати спосіб оплати. Після натискання "Оформити замовлення" Ви отримаєте е-мейл з описом замовлення та смс (у разі Самовивозу з аптеки) або дзвінок оператора для підтвердження замовлення (у разі кур'єрської та міжміської доставки).
- Також є можливість оформити замовлення зателефонувавши безкоштовно цілодобової Гарячої Лінії 0-800-50-129, або замовивши зворотний дзвінок. Замовлення можна оформити за допомогою оператора. Крім цього можна уточнити аналоги, дізнатися про поточні акції, уточнити телефони, маршрути та адреси аптек.
- Замовити через Viber ADD

– Коли можна забирати замовлення? (Самовивезення з аптеки)

Після отримання смс - підтвердження з номером замовлення, Ви можете приходити в аптеку, на яку був оформлений замовлення. Якщо ж Ви прийшли в аптеку і замовлення не був готовий або не був зібраний - прохання повідомити нам про це по телефону 0 (800) 500-129,(044) 538-07-37.

3) ПОШУК НА САЙТІ:

Пошук на маркетплейсі можна здійснювати:

  • Безпосередньо у рядку Пошук (назва, виробник, код товару). При введенні назви Пошук видаватиме Вам варіанти товарів.
  • В панелі Категорій (Медикаменти, Аптечна Косметика, Дитячі Товари, Вітаміни та БАДи і т.д.). Пошук йде за принципом Категорія – Підкатегорія – Розділ - Підрозділ. Наприклад: Ви вибираєте Категорії (наприклад, Медичні вироби), в вкладці - Підкатегорію (наприклад, Домашні медичні прилади), вибираєте Розділ (наприклад, Термометри) і Підрозділ (наприклад, Електронні Термометри), де вже в списку запропонованих варіантів вибираєте потрібну Вам позицію.
  • Зателефонувати на безкоштовну Гарячу Лінію 0-800-50-129, або замовивши зворотний дзвінок. Оператори підкажуть за наявністю та аналогами та допоможуть оформити резерв.
  • Уточнити наявність можна за допомогою Viber.

4) ЯК ОТРИМАТИ ЗАМОВЛЕННЯ?

Самовивіз із аптеки


Забрати замовлення з аптечних закладів партнерів можливо через 15 хвилин після оформлення. 
Список адрес всіх аптек можна подивитись тут
Бронювання дійсне впродовж 48 годин.

Ви отримуєте СМС повідомлення з номером  бронювання, адресою аптечного закладу та графіком роботи.
Режим роботи аптечного закладу-партнера під час повітряної тривоги може змінюватись.

Нова Пошта


Вартість доставки:

  • - склад/поштомат – від 70 грн;
  • - адресна кур’єром НП – 150 грн.

При способі відправки накладеним платежем рахується сума замовлення + комісія за зворотню доставку + 3% від суми замовлення (накладений платіж).
Нова Пошта не здійснює доставку в тимчасово окуповані регіони.

Доставка оплачується відповідно до тарифів Нової Пошти.

Подивитися найближчого відділення Нової Пошти у Вашому місті

Розрахувати орієнтовну вартість доставки Новою Поштою

Укрпошта



Вартість доставки:

  • - до відділення від 39 грн.



При накладеному платежі додатково рахується відсоток за переказ коштів.

Звертаємо увагу

Аптека-партнер має право утримати кошти за послуги доставки (інші супутні послуги) замовлення (кур'єром, УкрПоштою, Новою поштою), яке було оформлено та оплачено заздалегідь на сайті, у наступних випадках:

  • - покупець відмовився від замовлення;
  • - покупець не забрав замовлення протягом встановленого перевізником строку його зберігання з відділення/поштомату оператора поштового зв'язку.



Адресна доставка по Києву

Вартість доставки:

Замовлення від 1000 грн – доставка 70 грн;

Замовлення до 1000 грн – від 70 грн. (термін доставки 6 годин).

Експрес-доставка – 150 грн. (термін доставки 2 години)

Передмістя: Софіївська Борщагівка, Петропавлівська Борщагівка, Коцюбинське, ЖК Чайка, Чапаївка, Корчувате, Биківня, Вишневе, Боярка, Корчувате – 150 грн.

Київ райони: Жуляни, Пуща-Водиця, Бортничі, село Троєщина, Осокорки (дачі), Феофанія, сади Нивки, Мишоловка, Ширма та Совки, Лиски, ДВРЗ (вул. Алма - Атинська, Марганецька і т.д.), Китаїв (вул. Ягідна), Берковець (Брест-Литовське шосе, Берковецька, Синьоозерна, Газова), Біличі (вул. Робоча, Малинська) Північно-Сирецька – 100 грн.



Адресна доставка iPost у всіх містах України, де є аптечні заклади партнери

Вартість доставки:

Замовлення до 4000 грн. – від 75 грн.

5) ЯК МОЖНА ОПЛАТИТИ ЗАМОВЛЕННЯ?

Замовлення може бути оплачене:

1. Готівка.

2. Безготівка.

В аптеках партнерів Ви маєте можливість оплатити товар картами Visa, MasterCard, за допомогою технології PayPass.

Для замовлень юридичних осіб доступний спосіб оплати за банківськими реквізитами партнерів.

6) КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ ПРЕПАРАТІВ.

Ми дбаємо про Вас і якість товарів, представлених на даному маркетплейсі.

Весь товар є оригінальним і має всю необхідну сертифікацію (за Вашим запитом завідувачі аптек партнерів нададуть копії реєстраційних документів і документів, що підтверджують якість товарів).

Усі товари, представлені на маркетплейсі, зберігаються аптеками партнерів відповідно до вимог, визначених виробниками.

У кожній аптеці партнерів є уповноважена особа, яка відповідає за приймання товару та вхідний контроль лікарських засобів. Цей працівник має вищу фармацевтичну освіту та стаж роботи провізором не менше двох років.

При прийманні лікарських засобів уповноважена особа перевіряє їх за такими параметрами:

  1. Візуальний контроль цілісності упаковки та її вмісту.
  2.  Визначення відповідності маркування та вмісту даних, зазначених у сертифікатах якості
  3.  Перевірка термінів придатності.
  4.  Перевірка наявності на кожну отриману серію лікарських засобів сертифікатів якості виробника.

Щодня у режимі онлайн фахівці аптек партнерів на офіційному сайті Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками відстежують лікарські засоби, заборонені до реалізації.

Інформація оперативно передається в аптеки партнерів та уповноваженим особам, які займаються прийманням товару і враховують ці дані під час проведення вхідного контролю.

Такий подвійний контроль дистриб'ютор-аптека повністю виключає наявність у продажу забороненого до реалізації товару.

7) ЯКІ ПРЕПАРАТИ ДОПУСКАЮТЬСЯ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ?

До реалізації допускаються лікарські засоби належної якості зареєстровані в Україні за наявності сертифіката якості, що видається виробником

Не допускається реалізація незареєстрованих, неякісних, фальсифікованих лікарських засобів, а також лікарських засобів, термін придатності яких закінчився.

Залишилися питання?
Ми раді допомогти
Ціни дійсні тільки при покупці онлайн, ціни в роздрібній мережі можуть відрізнятися від вказаних на сайті Задати питання фармацевту
Повідомлення
Зворотний дзвінок
Онлайн чат
Як вам зручніше з нами звʹязатися?
Скасувати
Кнопка зв'язку